woensdag 20 mei 2015

Lidl frustratie deel 4

Gisterochtend na ruim twee weken ontving ik eindelijk weer een mail van Lidl. Ook deze mail was behoorlijk teleurstellend:

Geachte mevrouw Vink,

Zoals wij hebben aangegeven zullen wij uw opmerkingen nader onderzoeken en kijken naar mogelijke oplossingen. Helaas kunnen wij u geen termijn aangeven. Het zal enkele maanden duren voordat we eventueel een oplossing hebben gevonden. 

Met vriendelijke groet,
Uw Lidl Team
Lidl Nederland GmbH
contact@lidl.nl
www.lidl.nl

Eerder heb ik geprobeerd via de Facebookpagina van Lidl een bericht te sturen om ze bewust te maken van de gevaren van open noten bakken. Daar heb ik helemaal geen bericht op ontvangen. Gisteren kreeg ik een mail van lotgenoot Jascha. Hij heeft een bericht geplaatst op de facebookpagina van Lidl (https://www.facebook.com/lidlnederland?fref=ts). Een erg sterke mail:

Vandaag las ik dat Lidl waarschuwt voor glassplinters in het bier. Logisch, want als supermarkt heb je het beste met je klanten voor.

Ik ben dan ook verbaasd dat Lidl, alle mails en tweets ten spijt, niets lijkt te willen doen aan het ernstige gezondheidsrisico dat haar klanten met een levensbedreigende noten- en pinda-allergie lopen vanwege de open bakken noten die in de winkel staan.

Bij deze weer een oproep aan iedereen om bovenstaande tekst van Jascha te kopiĆ«ren en op de facebook pagina van Lidl (via deze link) te plaatsen. Als je iets anders wil plaatsen kan dat natuurlijk ook, maar laten we vooral met zijn alles Lidl blijven uitleggen hoe gevaarlijk de noten in de winkel zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen