maandag 4 mei 2015

Lidl frustratie deel 3

Ruim twee weken na mijn laatste mail aan de Lidl, kreeg ik vanochtend eindelijk bericht. De afgelopen weken heb ik van jullie al meerdere mails ontvangen waarin precies dezelfde tekst stond als ik vandaag ontving. Ik had een beetje de hoop dat ik een uitgebreider antwoord zou krijgen. Niets is minder waar helaas. De mail die ik vanochtend "heb mogen ontvangen":

Geachte mevrouw Vink,

Wij hebben meerdere vergelijkbare e-mails ontvangen.

De opmerkingen worden in deze e-mails duidelijk omschreven. Wij zullen deze opmerkingen nader onderzoeken en kijken naar mogelijke oplossingen.

Wij danken u hartelijk voor uw melding.

Met vriendelijke groet,
Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH
contact@lidl.nl
www.lidl.nl

Wat moeten we hier nu weer mee? Heeft iemand een idee hoe we ze wél wakker kunnen schudden? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat ze ons steeds met standaard mails zoet willen houden, in de hoop dat het onderwerp dan dood bloedt. Het gaat hier echter niet om een winkelwagentje dat iets te groot of te klein is. Het gaat hier om de gezondheid van de klanten van de Lidl. Ik heb in alle snelheid een mail terug gestuurd. Het zal mij benieuwen of er nog antwoord op komt. Ik wil jullie oproepen dezelfde (of als je een sterkere hebt, vooral die sturen) mail aan Lidl te sturen als antwoord op bovenstaande mail. 
Mijn mail:

Beste Lidl,

Na twee weken wachten krijg ik een standaard antwoord van u. Afgelopen week vond ik de schillen van de pistachenoten helemaal aan de andere kant van de winkel. Klanten eten duidelijk al tijdens het winkelen van de noten. Buiten het feit dat dit levensgevaarlijk is voor onze lotgenoten, kán dit niet rendabel voor u zijn. 
Mag ik er vanuit gaan dat u mij, en al die anderen die deze melding hebben gemaakt, bericht als u een mogelijke oplossing heeft bedacht? Binnen welke termijn kan ik een antwoord van u verwachten?
Ik hoor graag van u. 

Met vriendelijke groet,

Anna Vink

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen